Comunicare cu impact

Comunicare cu impact

 

Intenția și contextul comunicării sunt vitale și strategice în antreprenoriat prin experiența, emoția și energia cu care sunt lăsați participanții la acea comunicare, întrucât ea este sursa acțiunilor și deciziilor viitoare.
Tensiunile în cadrul companiei, curbele descendente în relațiile cu clienții, dar mai ales eficiența comunicării dintre management și angajați sunt de o relevanță izbitoare pentru toți indicatorii cheie din companie.

La ultimul proiect de afaceri, am descoperit că lipsa de apreciere a managementului față de angajați si nivelul scăzut de comunicare dintre departamente erau responsabile pentru retenție scăzuta a clienților si angajaților, cât și pentru nerealizarea cifrei de afaceri propuse.

Programul „Comunicare cu impact” vine cu promisiunea de a crea într-o companie spațiul necesar creativității, eficienței si motivației, astfel încat rezultatele sa apară natural, făra a fi viciate de uzura comunicării demobilizatoare.

Compania și fiecare membru din interiorul ei,sunt lăsați astfel liberi și în acțiune, pentru că tot ceea ce sta între management și direcția de înaintare, este doar claritate și determinare.

Vreau mai multe informatii